Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Konya

Valilikler

T.C. Hadim Kaymakamlığı
T.C. Hadim Kaymakamlığı
T.C. Hadim Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri Mevzuat Protokol Listesi
  • HADİM
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Mevzuat
    • Protokol Listesi
  • HADİM
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Amirliği
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİNİN BİLİNİRLİK VE FARKINDALIĞIN ARTTIRILMASI İLE İLGİLİ 2023/1 BASIN BÜLTENİ

31.01.2023
                                                                                                BASIN BÜLTENİ 
                                                                                                              2023/1
    2022 yılı içerisinde Müdürlüğümüze toplam 2.267.217 çağrı gelmiştir. Bu çağrıların 1.084.715’i asıllı olup,1.182.502 çağrı ise asılsız çağrıdır. Oransal olarak ise yaklaşık %47 asıllı,%53 ‘ü ise asılsızdır. 
    Müdürlüğümüze gelen çağrıların tümüne cevap verilmiş olup, cevaplama süresi ortalama 1 ile 2 saniye arasında değişmektedir. Müdürlüğümüze gelen acil yardım çağrısı ilk olarak Müdürlüğümüz çağrı karşılama personelleri tarafından karşılanmaktadır. Çağrı karşılama personellerimiz vaka tanımı ve vaka adres bilgilerini vaka formuna yazıp, ilgili birim olan Sağlık, Emniyet, Jandarma, Afad, Orman ve İtfaiye ’ye yönlendirmekte, İlgili birim personelleri olayın mahiyetine göre aralarında koordinasyon sağlayarak olay yerine en yakın ekibi olay mahalline sevk etmektedir.
2022 yılı içerisinde Konya Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğümüzün gerçekleştirmiş olduğu faaliyetler kapsamında; 
*112 hakkında farkındalık oluşturmak amacıyla 11 Şubat 112 Günü etkinlikleri dolayısıyla İlimizdeki iki büyük AVM’de stantlar kurularak vatandaşlarımıza gün boyu tanıtım yapılmıştır.
*Bakanlığımız Engelsiz 112 Projesi kapsamında İlimiz Merkez ve ilçelerinde ikamet eden işitme, görme, konuşma vb. engelli kişilerin Merkezimizi aramaları halinde herhangi bir engelle karşılaşmamaları, acil yardım hizmetlerine hızlı, etkin ve kolaylıkla ulaşabilmeleri amacıyla 3816 vatandaşımızın bilgileri siteme girilerek veri tabanı oluşturulmuştur.
*Çeşitli okullara ziyaretler düzenlenmiş, okullardan da ziyaretçi kabul edilmiştir.
*İlimizde tüm acil çağrıların artık tek numara “112” altında toplandığının tanıtılması ve bilinirliğinin artırılması amacıyla İlimiz Merkez ve ilçelerinde öğrenim gören öğrencilerimize yönelik 76.767 öğrenci ile 5.399 öğretmen ve 56.576 aileye 112 tanıtımı Milli Eğitim Müdürlüğümüz vasıtasıyla yapılmıştır. 
*2022 yılı 11 Şubat 112 gününde ise 315 vatandaşımıza yüz yüze anket çalışması yapılmıştır.
*2022 yılı 11 Şubat 112 gününde Büyükşehir Belediye Başkanlığı tarafından şehrin işlek caddelerine ve ilçelerimizde bulunan bilbordlara 112’yi tanıtan afişler asılmıştır. 

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğümüzün 2023 yılına yönelik planlanan çalışmaları kapsamında;
*İlimizde yalnız yaşayan 65 yaş üzeri vatandaşlarımızın Acil bir durum yaşaması halinde hızlı ve etkin bir hizmet verilebilmesi amacıyla bu vatandaşlarımıza ait bilgiler 112 Acil Çağrı rehberine kaydedilmek üzere merkez ve ilçe kaymakamlıklarıyla yazışmalar yapılarak bilgileri toplanmış olup, 2023 yılı itibariyle bu bilgiler 112 Acil Çağrı Rehberine kaydedilecek ve 65 yaş üzeri vatandaşlarımızın 112 Acil Çağrı Merkezimizi aramaları halinde hızlı ve etkin bir hizmet verilecektir.
*2023 yılı içerinde 112 Acil Çağrı Merkezimizin bilinirliğini arttırmak ve farkındalık oluşturmak amacıyla tanıtıma yönelik faaliyetlere devam edeceğiz.
***112'yi gereksiz her arama; farkında olmadan bir insanın yaşama hakkının elinden alınmasına yol açabilir. 112 Acil Çağrı Hattı'nın gereksiz yere meşgul edilmesi nedeniyle gerçekten acil yardım bekleyen kişi veya kişiler hayatlarını kaybedebilirler.
 Bu konuda farkındalık oluşturmak amacıyla çevremize 112 Acil Çağrı Merkezinin ne kadar önemli bir görev üstlendiğini, 24 saat kesintisiz hizmet verdiğini, gereksiz çağrılarla 112'nin meşgul edilmemesi gerektiğini belirtmeliyiz. 
                                 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Bilgi Edinme
Armağanlar Mahallesi Hükümet Konağı Kat 2 Hadim/KONYA
0332 418 13 15- 0332 418 13 20
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız